El Consorci de Turisme del Baix Llobregat reorienta la seva estratègia de promoció per ajudar el sector turístic

Categories General

El Consorci de Turisme està promovent una campanya online i a les xarxes socials sota el hashtag #ElBaixLlobregatDesDeCasa que ofereix contingut per donar a conèixer la comarca, animar i entretenir els seus seguidors. L’objectiu és unificar esforços posant l’accent en un sector que, ara és més que mai, necessita suport, i plantejar noves accions de promoció per reforçar la presència del Baix Llobregat en diferents canals, mercats turístics de proximitat i el consum sostenible km0.

En aquesta línia, s’ha realitzat un vídeo inspiracional de promoció de la comarca lligat al lema ‘Queda’t a casa’ amb imatges dels principals atractius del Baix Llobregat.

A la Guia de l’Oci s’ofereixen propostes per fer des de casa com manualitats, concerts en viu, curiositats, receptes de cuina, pel·lícules filmades a la comarca, moltes de les quals rebudes per les empreses i entitats de la comarca. I al web www.turismebaixllobregat.com es pot consultar tota la informació sobre els atractius de la comarca per a que el públic pugui planificar les seves futures escapades al Baix Llobregat.

Adaptant-se a les noves tendències de futur

El Consorci de Turisme creu que d’aquesta situació sortiran noves tendències d’estil de vida i de consum, enfocades al turisme de proximitat i sostenible, la gastronomia, la cultura i la natura, per les quals el Baix Llobregat es converteix en una destinació potencial. Per això donen prioritat als mercats turístics de proximitat com són el català, l’espanyol i el del sud de França, tenint en compte la planificació, les prioritats del sector públic i privat, els estudis del perfil del turista del Baix Llobregat, i en estreta coordinació amb la Diputació de Barcelona i l’Agència Catalana de Turisme.

En aquesta línia ja s’està treballant en la creació d’una campanya turística de gran impacte sota el lema ‘El Baix Llobregat, a un salt de Barcelona’ per reforçar la visibilitat de la marca i promocionar els atractius de la comarca.

El Consorci de Turisme està en contacte amb el sector i ha establert un canal directe per informar de l’actualitat, ajuts, sessions de formació, entre d’altres. Així mateix, està treballant, juntament amb les altres institucions implicades, per donar continuïtat a programes com el ‘Compromís per a la Sostenibilitat Bioshpere ‘, en el qual les empreses i entitats podran continuar la seva implantació participant en sessions de formació online que s’estan programant.

Més informació

Per a més informació poden escriure al correu turisme@elbaixllobregat.cat, i estar alerta de les accions a les xarxes socials del Consorci de Turisme de Baix Llobregat: Facebook , Instagram , Twitter i Youtube .

Font: El Consorci de Turisme del Baix Llobregat reorienta la seva estratègia de promoció per ajudar el sector turístic