L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) de Martorell i el Servei de Consum de la Diputació de Barcelona van organitzar el 4 de maig una xerrada sobre drets bàsics de consum, adreçada als agents de la Policia Local. La sessió serveix, un any més, per tractar els requisits mínims d’informació al consumidor i aclarir dubtes amb els quals els agents es poden trobar en el desenvolupament de la seva feina diària.
L’objectiu de la sessió, de dues hores de durada, era “donar recursos als agents locals en les seves intervencions en que el motiu de les mateixes sigui un conflicte entre establiment i consumidor, i en alguns casos poder-los resoldre en aquell moment o si més no poder donar molta més informació de la que fins ara es podia donar a l’establiment o al client”, explica el tècnic de Consum, Ferran Riera.
Ferran Riera, tècnic de Consum
La formació va versar sobre temes bàsics com són l’ús dels fulls de reclamació, funcions del servei de consum, factures i tiquets, o garanties de productes, entre d’altres. La xerrada es va dividir en dos torns per tal facilitar la màxima assistència, que en total va ser d’una vintena d’agents.
Font: Agents de la Policia Local reben formació sobre drets bàsics de consum