Una vintena d’empreses i emprenedors han participat aquesta setmana al curs ‘Estratègia digital: Com aconseguir els nostres objectius de negoci en el món online ‘. Les sessions s’han realitzat per via telemàtica des de l’edifici del Molí Fariner, seu del Molí Empresa, amb l’objectiu que els participants aprenguin a dissenyar i implantar l’estratègia digital als seus negocis. Han anat a càrrec de Marc Fernàndez d’Innio Assessors.
El Centre de Promoció Econòmica Molí Fariner ha organitzat aquesta formació de 5 hores dividida en dues sessions, els dies 28 i 29 de maig i de manera telemàtica, a través de la plataforma Zoom. Marc Fernàndez, consultor i formador especialista en estratègia i millora de negocis, ha diagnosticat la situació actual dels negocis participants a nivel digital i ha definit les seves estratègies digitals implementant accions per posar-les en pràctica.
A les dues jornades de la formació, molt actives, els participants han conegut com dissenyar i implantar l’estratègia digital als seus negocis per definir les millors accions en el món digital, establint en primer lloc uns objectius ben definits.
Aquestes accions formatives són totalment gratuïtes i a l’alumne no li suposen cap cost, ja que la formació és subvencionada al 100% per l’Ajuntament de Martorell.
Accions formatives en modalitat telemàtica
El Molí Empresa té preparades sis noves accions formatives que es duran a terme properament, i que des dels serveis de promoció econòmica s’ofereixen reconvertides en modalitat telemàtica, per tal que els emprenedors i empreses continuïn realitzant les formacions des de casa en aquesta situació excepcional.
Aquests cursos són ‘Metodologies àgils per innovar a l’empresa ‘ (els dies 8, 9, 15, 16, 22 i 23 de juny, de 09.30 a 12.00h); ‘Microinfluencers, com col.laborar amb èxit amb influents per a tot tipus d’empreses ‘ (el dia 10 de juny, de 09.00 a 14.00h); ‘Comerç amb futur: crea un punt de venda guanyador. Com ha d’adaptar-se el comerç als requeriments COVID ‘ (els dies 11 i 18 de juny, de 13.30 a 17.30h); ‘L’ABC de la redacció a les xarxes socials ‘ (dies 15 i 16 de juny, de 09.30 a 12.00h); ‘Lideratge relacional. Guanya influència potenciant la connexió amb les persones ‘ (dies 9, 10, 16, 17 i 23 de juliol, de 09:30 a 12:30h) i ‘Facebook i WhatsApp per a negocis ‘ (dies 6, 7, 13 i 14 de juliol, de 10.00 a 13.00h la primera sessió i de 10.00 a 13.30h les restants).
Per realitzar les accions formatives és imprescindible inscripció prèvia omplint el formulari de l’activitat corresponent al web del Molí Empresa , on hi ha més informació de cadascuna d’elles.
Font: Empreses i emprenedors aprenen a implantar l’estratègia digital als seus negocis