Amb l’objectiu d’oferir una assistència més directa i més efectiva als 311 municipis de les comarques de Barcelona, la Diputació ha posat en funcionament diversos canals d’atenció directa als ajuntaments. Els governs locals tenen a la seva disposició una bústia de correu electrònic i una línia d’atenció telefònica directa, on la corporació atén les consultes i els dubtes dels governs locals de la província.
Cal recordar que aquesta atenció és només per als ajuntaments i que les consultes mèdiques s’han de fer a través del 061. A més, i per facilitar la tasca dels ajuntaments, la Diputació ha publicat al seu web un apartat amb ‘Preguntes i respostes freqüents ‘ sobre els serveis d’assistència municipal que presta la corporació.
La Diputació de Barcelona continua recollint, telemàticament, les comandes de material sanitari i de protecció dels ajuntaments de la província; mentre continua treballant per poder distribuir les 100.000 mascaretes de protecció KN95 (FFP2) i les 8.400 granotes de protecció que ha comprat. Aquest material s’oferirà als professionals dels serveis bàsics que presta la corporació, sobretot al personal del centre residencial Respir per a estades temporals per a gent gran, i als ajuntaments, perquè les distribueixin entre els treballadors dels serveis essencials municipals.
Font: La Diputació de Barcelona habilita línies d’atenció directa als ajuntaments