L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Martorell és, a partir d’aquest febrer, entitat de registre de l’idCAT per a persones físiques. Es tracta d’un certificat digital emès per l’Agència Catalana de Certificació CATCert que garanteix la identitat de les persones a través de signatura electrònica.
L’idCAT permet realitzar tràmits amb les diferents administracions públiques amb tota la seguretat jurídica i tècnica. També permet signar correus, documents electrònics i formularis web.
El certificat es pot demanar gratuïtament i de forma presencial a l’OAC (carrer del Mur, 61), sol·licitant cita prèvia al 93 775 60 76 o enviant un correu electrònic a oac@martorell.cat. També de manera telemàtica al web www.idcat.cat . En aquest cas, un cop realitzada la petició, el sol·licitant ha de validar-la personant-se amb cita prèvia a l’OAC.
Les persones que el sol·licitin només han d’aportar la documentació que acrediti la seva identitat, com pot ser el DNI, el passaport o la targeta de residència.
Font: L’Oficina d’Atenció al Ciutadà de Martorell és entitat de registre de l’iDCAT