Les instal·lacions de l’Organisme de Gestió Tributària (ORGT) de la Diputació de Barcelona (oficines centrals i territorials i punts d’informació) romanen tancades d’acord amb l’estat d’alarma i en aplicació de les mesures excepcionals davant la situació sanitària. L’atenció al contribuent es manté i s’amplia de forma telemàtica i via telefònica per donar resposta a la impossibilitat de poder oferir el servei de forma presencial.
Per via telemàtica, es pot accedir al web orgt.diba.cat , on podreu fer tots els tràmits així com presentar escrits a traves del Registre Telemàtic. L’ORGT ha posat en marxa els serveis ‘Vull que em truqueu’ i ‘Vull fer una consulta per e-mail’ per facilitar la comunicació amb els contribuents. Així, al web trobareu un formulari en el que podeu deixar anotat el vostre numero de telèfon i l’ORGT us trucarà per donar-vos tot el suport que necessiteu.
Per correu electrònic a l’adreça orgt.martorell@diba.cat i a l’adreça orgt.atenciociutadana@diba.cat des d’on us ajudaran a fer tots els tràmits.
Per via telefònica, a més de continuar donant resposta als telèfons genèrics 932 029 802 i 932 029 805, l’ORGT ha ampliat aquest servei amb la publicació de telèfons de contacte d’un centenar d’oficines d’arreu del territori que ofereixen servei de forma directa. En aquest cas, els ciutadans de Martorell poden trucar també als telèfons 93 472 92 50 i 674 797 368, de 8.30 a 14.00h.
Cal recordar que l’Organisme de Gestió Tributària gestiona els impostos i tributs municipals d’acord amb els calendaris fiscals que aprova cada ajuntament de la província que ha delegat les seves competències a favor de l’ORGT, com és el cas de la nostra població.